חדשות

קול קורא למתמחים מצטיינים: נפתח המחזור השני של תכנית הילה

המרכז הרפואי הלל יפה מזמין מתמחות ומתמחים מצטיינים מכל בתי החולים להצטרף לתכנית הילה לקידום ופיתוח מנהיגות ומצוינות של דור העתיד ברפואה ובמחקר

מתמחים ברפואה. אילוסטרציה

המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, בשיתוף קרן אדמונד דה רוטשילד, פרסם השבוע קול קורא המזמין מתמחים ומתמחות להגיש מועמדות למחזור השני של תכנית הילה – תכנית ההצטיינות שמטרתה קידום ופיתוח מנהיגות ומצוינות רפואית של דור העתיד ברפואה ובמחקר. ההזמנה פתוחה למתמחים ומתמחות מכל בתי החולים.

תכנית הילה הושקה ב"הלל יפה" לפני כשנתיים עם תחילת המחזור הראשון שכולל שבעה מתמחים מצטיינים. לצד כלים לפיתוח אישי וחיזוק המצוינות המחקרית והקלינית, המתמחים עוברים הכשרה היקפית במגוון תחומים להתמודדות עם התמורות בעולם הרפואה המודרני והשינויים באופי ובתמהיל הקהילה אותה משרת המרכז הרפואי. במסגרת התכנית ניתנת למתמחה מעטפת אישית ומקצועית הכוללת למידה, סדנאות, הרצאות, הובלת פרויקטים, גיבוש חזון אישי ומקצועי, יצירת מסלול מיקוד מקצועי ומנהיגותי ועוד.

תכנית הילה מתפרסת על פני חמש שנים ומנוהלת על ידי ד"ר דיקלה דהן שריקי, סגנית מנהל המרכז הרפואי הלל יפה. המחזור הראשון נוהל בשיתוף עם פרופ' מוטי חלק, מנהל אגף נשים, יולדות ופריון והמחזור השני ינוהל בשיתוף עם פרופ' עינת שלום-פז, מנהלת היחידה להפריה חוץ גופית באגף נשים ויולדות.

החל מהשנה השלישית לתכנית, תעמוד לרשות המתמחה קרן מלגות בגובה 250,000 שקל שתשמש לצורכי הכשרה, פיתוח והוצאה לפעול של מיזמים, מחקר ופיתוח אישי של המתמחה.

לאור הצלחת המחזור הראשון בתכנית בשיתוף קרן אדמונד דה רוטשילד ובעידוד עמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה, הוחלט על גיוס מחזור נוסף. למידע נוסף על הקול הקורא ותנאי הקבלה, ליחצו כאן ולהיכרות עם תכנית הילה.

נושאים קשורים:  תכנית הילה,  הכשרה רפואית,  הכשרת מתמחים,  בית החולים הלל יפה,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
24.02.2024, 15:33

למה רק בהלל יפה?