חדשות

פרס בריטי הוענק בלונדון לד"ר ליאור ששון מעמותת "הצל לבו של ילד"

העמותה טיפלה עד כה ביותר מ-4,500 ילדים מ-55 מדינות מתפתחות; פרס "Israeli Hero Award" הוענק על ידי העיתון היהודי-בריטי The Jewish News

ד'ר ליאור ששון (במרכז, נואם), במעמד הזכייה בלונדון (בלייק עזרא, יח"צ)

ד"ר ליאור ששון, מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה ויחידת ניתוחי לב ילדים במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון קיבל השבוע, בלונדון, את האות "Israeli Hero Award", בשם עמותת "הצל לבו של ילד" הפועלת ב"וולפסון". האירוע שבו הוענק הפרס אורגן על ידי העיתון היהודי-בריטי ״The Jewish News".

"הכל עניין של עבודת צוות", אמר ד"ר ששון בטקס הענקת האות, "אני גאה לעמוד פה, כישראלי, המייצג קבוצה גדולה של רופאים, אחיות, טכנאים, מתנדבים והרבה אנשים טובים מישראל ומהעולם המקדישים חייהם להצלת חיי ילדים".

עמותת "הצל לבו של ילד" הפועלת ב"וולפסון" דואגת לניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות. מטרתה - לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים חולי לב המגיעים לישראל ממדינות מתפתחות. כמו כן דואגת העמותה למרכזי טיפול במדינות המוצא של הילדים שנותחו בארץ, כאשר ישובו אליהן.

הפעילות כוללת גם הפעלת קליניקות קרדיולוגיות שבועיות, בארץ ובחו"ל, לאבחון המטופלים ולמעקב רפואי.

ב"הצל ליבו של ילד" מופעלות גם תכניות הכשרה לרופאים ולאחיות ממדינות מתפתחות ומשלחות כירורגיות לימודיות יוצאות מטעמה למדינות המתפתחות.

בימים אלה בונה העמותה בית חולים לילדים במרכז הרפואי "וולפסון", שישפר משמעותית את התנאים עבור ילדי חולון, בת ים ודרום תל אביב ויפו המגיעים לאשפוז בבית החולים. כמו כן ייאפשר בית החולים לעמותה לטפל בילדים רבים נוספים מרחבי העולם.

עד כה, נמסר מ"וולפסון", העמותה טיפלה ביותר מ-4,500 ילדים מ-55 מדינות מתפתחות, והכשירה למעלה מ-150 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרס,  זכייה,  המרכז הרפואי וולפסון,  ד"ר ליאור ששון,  "הצל ליבו של ילד"
תגובות
26.02.2018, 00:50

כל הכבוד לצוות המצוין של עמותת "הצל לבו של ילד" העושה עבודת קודש בטיפול בילדים מעשרות רבות של מדינות בעולם. להזכיר, העמותה נוסדה ע"י ד"ר עמיקם כהן, מנתח לב מארצות הברית, אשר קידם את העמותה אבל לא זכה לראות את שגשוגה והתפתחותה, בגלל מותו בטרם עת.